آموزش تصويري ثبت نظر در بلاگر

Saturday, August 1, 2009

به نام خداي مهربون

سلام دوستان

از اونجايي كه خيلي هاتون با اين وب جديد مشكل داشتين.. من يه سري آموزش مصور ميذارم براتون...

از قسمت نظر دهي شرو ميكنيم...

وقتي وارد وب ميشيد... قسمت پايين هر پست يه سري نوشته هست... كه من دورش رو خط قرمز كشيدم..روي commentكليلك ميكنيد.


حالا بر حسب اينكه نويسنده چه حالتي انتخاب كرده باشه يا براتون صفحه جداگانه باز ميشه يا زير همون مطلب يا ... يه صفحه مياد كه بايد توش نظراتتون رو بنويسيد...

كه اين شكليه


تو قسمت شماره 1 نظراتتون رو وارد ميكنيد...

مرحله ي بعدي ... شما بايد يه اسم و رسمي براي خودتون انتخاب كنيد...

كه اينجا چند حالت وجود داره...


حالت اول كه با شماره 2 مشخص شده:

اگه شما تو بلاگر وب داشته باشيد و يا بخوايد با شناسه ي گوگلتون شناسايي بشيد... يوزر و پس رو وارد ميكنيد و يه اينتر ميزنيد و ميريد براي ثبت نظرتون.

حالت دوم كه با شماره 3 مشخص شده:

اين حالت براي وقتيه كه شما تو سرورهاي ديگه اي مثه ورد پرس بلاگ داشته باشيد كه سرور مورد نظرتون رو انتخاب ميكنيد و باقي ماجرا ....و ميريد براي ثبت نظرتون

حالت سوم كه با شماره 4 مشخص شده:

اين حالت بيشتر مناسب حال دوستاي بلاگ فايي هس... كه به شما اين امكان رو ميده كه يه اسم كه دلخواهتون هس با آدرستون رو بذاريد... يني بلاگ فايي ها.. براي شما بهترين حالت دايره ي سوم هست

حالت چهارم كه با شماره 5 مشخص شده:

براي كساني كه ميخوان ناشناس نظر بدن... كه عزيز من نكن اين كارو مگه اينكه مجبور شدي... دِ برادر من نكن... دِ آخه انصافت كجاس! ناشناس نباش... ايهين...

حالا تا اينجاي كار .. شما هم نظرتون رو نوشتيد... هم اسم و مشخصاتتون درست شده...مرحله ي آخر ثبت كردن نظر هست.. كه خيليييييييييي راحته...


اگه شما بخوايد نظرتون رو همين جوري ارسال كنيد اون گزينه كه كنارش شماره 6 رو زدم رو ميزنيد.. و اگه خواستيد كه اول نظرتون رو ببينيد و بعد ارسال كنيد.. اول شماره ي 7 و بعد ارسال...

اين از ارسال نظر كه خيلي خيلي راحته...

فقط چون عادت كرديد به جاهاي ديگه.. به نظرتون سخت مياد... ايهين...

براي دوستاي ديگه هم كه تو بلاگر وب دارن و كار باهاش براشون سخته يه پست ديگه ميزنم و ميگم كه خيلي هم آسونه .. فقط يه كم همت ميخواد...

همين ديگه

مواظب خودتون و دلاي پاكتون باشيد

بوس بوسي

ياعلي

51 تا آسموني:

_PouYa said...

SiLimZzz



MerCcc


Khobi ????


Khosh MigZare ??

mini khanoom o minak khan !! said...

yad gereftam :D

kho dg khoshoomadi inja azizaaaaaaaaaaaaam !!! :*

montazere postaye baditam hastiiiiiiim !!!

ishala movafagh bashi aSemooni jooonam !!! :*

سارا بلا said...

خودم دفمممممممممم
بهشدم خودم بلت بودم اصن :p
بهدترشم كلني دستت ندرده
بوس بوسيييييييي
بخلللللللللل

سارا بلا said...

اااااااااا
اصلا نميخواااااااام:((
واس چي تاييدي كردي خووووووو:((
اگه دفم نشده باشم كشتوندمت:p

زلزله said...

ای من قربون تو برم که اینقد به فکری دختر خوش قلب ومهربون

maryam said...

salam golam

mamnoon az rahnamayit

vali man khodam kashfide boodam chetor nazar bezaram

booooooooos

آرش said...

سلام دختر خاله. خوبی آیا؟ اومدم نظر بذارم ببینم یاد گرفتم یا نه. حالا دیپلم هم میدین اگه بلت بودیم؟؟؟

artimis said...

az in web bakelasa mizanin hamion mishe dg

زينب said...

waaaaaaaaaa


in chie?

چرا اينجوريه

چقد سخته!!!

کوچولوی نازک من said...

سلام خانوم ... خوشحالم که از سکوت بیرون اومدید و شما به من لطف دارید ... اینو جدی می گم من اصلا در این حدها نیستم ... امیدوارم دوستای خوبی باشیم

***//مریم//*** said...

سلام خوبی ؟
اوه اینجا چقدر سخته !!
به به معلم خوبی میشی با این اموزشت !!
راستی اینجا چرا شکلک نداره ؟
فعلا...

عشق 10 ساله said...

سلام خانوم به آسمانی مهربون
چقدر اینجا عوض شده
میدونم نقصیر ماست که دیر به دیر میایم
اما دلخور نباشید دیگه
خوش باشید و سلامت
گل

dokhmali mehrabo0n said...

salam inja man nemitonam faris benevisam chera!!!!!!!!!!!!!11
yani inbar movafagh misham nazar bezaram?
na golam rooze khasi nis ama khode nime shaban bashe kheili behtare ama ta hamon nime shaban
boos boosi
inja sheklak nadare?
akhe nane asemoniu in che kari bod to kardi mage on farsi chesh bod omadi diare ghorbat too in zabon nafahma:D?
:D:D:D:D:X:X:XX::*:*:*
aam khob dge beharhal khone note baayd tabrik begam
khob tabrik:D
ama kharejakie:(( booye ghorbat mide khahar:((:D ama man miam hamsihe ke ehsase ghorbat nakoni:D

azi said...

سهلام جيدلي...اينقذه سخت وا شد اين نظرات....
اوهومشم...
اووومده بودم...بوس بدم...برم خووو...

azi said...

اه كدو پس كامنتم...الاني گذاشتم خوووو...
بيا بگو زودي بياد خووو

azi said...

هق هق

آرش said...

سلام دختر حاله هه. خوبی آیا؟ داشتم رد میشدم، گفتم بیام بپرسم دندون عقل من اینجا نیفتاده؟ (شکلک گریه و نگرانی خیلی شدید)

کوچولوی نازک من said...

mersi khanoomi :)

nina said...

Salam golam...
khobi?
khoshi?
kojaie? kam peiodaiii khanoom??

_PouYa said...

SaLam MerCc Ke Sar Zadii


IshaLah ToYe Hamin Chand Roze Up Mikonam Chashm

Anonymous said...

sahlam jidali...چيجوري خانومي؟؟
ميسي آسموني جوني...
منم بوس بوسكي...موچ موچييييييييييييييي

azi said...

sahlam jidali...چيجوري خانومي؟؟
ميسي آسموني جوني...
منم بوس بوسكي...موچ موچييييييييييييييي
وايي خدا نكشتت مونايي...از خنده ضعف رفتم امروز واسه خاطرت...
بوسييييييييييييي

azi said...

يك...دو...سه...ديگه شيطوني بسه...
تا كي واست گل بيارم دسته به دسته...
با عشوه وقميش بازم دل ه منو بردي...
خودت نفهميدي ولي گوله من خوردي...
اوهومشم...

maryam said...

salam khooooobi?

chera up nemikoni? kho chera inja sheklak nadare? man az oon sheklaka mikham ke dandoonash birooone mikhaaaaaaaam mikhaaaaaam

khob ghor zadan base alan masalan inja hamoon sheklakast ke dandoonash biroone

boooooooos

من و تو said...

سلام اسمونی جون،خونه ی جدید مبارک ببخش که دیر اومدم:(
منتظر آپ جدید هستم.:-*

رضا said...

سلام
خونه جدید مبارک.چقدر این داستان شما شبیه منو تیناست.منو تینا هم در یک فروم اشنا شدیم.دقیقا با همین اتفاقات.اولین بار هم در یه قرار ملاقات بچه های سایت دیدمش.

RoNi said...

salam. mer30. to khufi?

are un musice vase webe mane. ;)

dige inke un roshaam ke eshghe mane :X

khosh migzare?

mer30 babate tozihat dar morede cm gozashtan;) :-*

bazam bia unvara:)

Setare said...

سلایمم..ما که همون افل اومدیم شیرینی خونه نورو هم خوردیم...قدم نو رسیده ام مبارک..ما که وانتیم خودمون...اما بازم مرسی...بوس بوس بوسسسسسس

Setare said...

رفته ای اينک و هر سبزه و سنگ

در تمام در و دشت

سوکواران تو اند

در دلم آرزوی آمدنت می ميرد

رفته ای اينک ، اما آيا

باز بر می گردی؟

چه تمنای محالی دارم

خنده ام می گيرد !

آرسو said...

سلام
وای دختر
اینجا کجاست دیگه
بیا گیستو بکشم
ایش

آرسو said...

منم وبلاگ زدم ببینم چه ریختیه
فکر کنم از موبایلمم بتونم بیام چون رو بلاگر تنظیمه سرخود

راستی بیا گیستو بکشم

http://khialaty.blogspot.com

آرسو said...

بیا بکشم
ههههههههه

راستی
چجوری این پیوند واره ها رو اضافه کنم ؟

آرسو said...

مرسی

دیوونه ازت تشکر می کنه

اوهوم :D

sara balaa said...

سلاااااااام دخمله آسمونيييي
احيانا سر كاريم آيا؟
پس كو پست جديدت هااااااااااااا؟
فخط سرمونو گول ماليدي با وعده وعيد كه بيايم اينجاااااااا؟
بزنم تو دهنت؟

بهدشم عيدو تفليك ميگم
بهدترشم اون بلا بلاهه رو همون صوتيشو واسم آپ كن خووووو
تازه ترشم اگه نتونستي سايزشو كوچولو كن ديهههه
تازه ترترشم...
هااااااا؟يادم رفت خو :-s

mahsa said...

sahlam be to va in bloge ba kelaset !

ye alamedaste golo inaaaaaa ...

آرسو said...

سلام

من که بخوبی یاد گرفتم پس دیگه وقت آپه :D

راستی

اون فیلمه رو هم دیدیم

گوی صدادار
خیلی قشنگه

با هم خریده بودیم

کلی خاطره

اول فکر کرکدم فیلم مارمولک گذاشتی
:DDDDDDDDDD

تینا و رضا said...

سلااااام عزیز آسمونی من.
خوبی؟
چقدر باحاله...اینجا هر روز یه شکلیه
میگما...اینجا از این شکلکا نداره؟؟
عیب نداره دوست جونی خودت شکلکشو تصور کن...مرسی بابت اموزش...
واااای رضا راس میگی داستانتون خیلی شبیه ماااااااست...
وای باورم نمیشهههههه که آپولون همون...
وای خیلی نازه،بیا بوست کنم.چشمک.
مرسی پیشمون اومدی عسیسم.مواظب خودت باش.

امیر said...

یعنی چه.......

Anonymous said...

salam ghalebet khoshmele mibinam k esme man balay web miderakhshe he he mashhor shodim raft hale apolon khan khof sshod aya?

Mђβ said...

ببخشید چی شد ..؟ عدس سل :دی (چیه خوب از بچگی نمی دونستم چی میگن بهش اد از صد؟) یا یه چیزی تو همین مایه هااا .. بیا جون من کامنتینگ منم درس کن پس :دی

daneshjo bikar said...

سلام بر دخترخاله ايم اولين نظرم بيده ها
اولندش اون چرا خالي بنده من همين تازه آپ كردم
اونوقت زده دانشگاه پنير و انجير 21 ساعت قبل

دانشجوي بيكار - سعيد said...

dokhtar khale joo
migam to chera shomalit enghade khoob shode yehoo man rafte bodam kolan mazani coment dadi???????

zi zi said...

خانوم آسموني من يه هفته پيش کامنت گذاشتم اما نميدونم ثبت شد يا نه


چه سخته ها!!!!


چرا تو همون بلگفا نموندي خب؟!!! با چه اسمي اين وبتو لينک کنم؟

زي زي said...

خوبه راه افتادم!!!!! خب ديدم کامنت قديميم ثبت شده. زيادم سخت نبود آسون شد!!! ميام دوباره! باي

شایلین said...

che ghaalebe khoshgeli !!
mobarake : ))

_PouYa said...

Be Hamin Zodia Haaa

Mђβܓܨ said...

آهنگت و بخورم :دی

Anonymous said...

آخي ! خدا خيرت بده ! دي : !‌بوس بوس

_PouYa said...

eeWw? ?!? InJoRiass ? :

ساناز said...

سلام دوست گلم.
دیگه توی بلاگفا نمی نویسم این آدرس جدید منه.
باز هم بیا و منو همراهی کن
منتظر حضور سبزت هستم

نقطه said...

سلام..
از وبلاگ رامونا جوناومدم... وای چه باحال بود این نحوه اشنایی و این گفتنش....خوشم اومد خوب...بعد فکر کردم تازه نوشتن وبلاگ را شوع کرده ای اومدمتبریک بگم از کامنتها فهمیدم خیل ی وقته سهتید ..ولی دیگه هیچی تفهمیدم..